Reacties
Reacties 1 - 50 van 62
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Gt | Love it! | 20 mei '19 |
| Annemarie | Volgens mij heb je nu wel genoeg kloosters gezien… | 8 mei '19 |
| Gerrie | Prachtige foto's Harmen en leuke verslagen Ik… | 2 mei '19 |
| Anna | Wat weer een leuke verhalen en prachtige foto's! | 2 mei '19 |
| Annemarie | Leuke afwisseling zo'n boottripje en wat een… | 2 mei '19 |
| Wim | Wat een superlang weer voor jullie Wij gaan het zeker… | 2 mei '19 |
| Roel Feijen | Je schrijft steeds poëtischer 😉 Veel plezier nog,… | 2 mei '19 |
| Mathilde | Mooie foto’s Harmen! Geniet nog ff.. | 1 mei '19 |
| Stefanie | Veel plezier de laatste daagjes!! | 1 mei '19 |
| Harmen | @Annemarie Dankjewel :) | 1 mei '19 |
| Harmen | @Moeders Ja tis wel vermoeiend maar erg mooie omgeving.… | 1 mei '19 |
| Harmen | @Anna Klopt, heel veel verschillende landschappen… | 1 mei '19 |
| Harmen | @Annemarie Echt he? Maar we hadden een goede chauffeur… | 1 mei '19 |
| Harmen | @Annemarie De vochtige doekjes komen goed van pas… | 1 mei '19 |
| Roel Feijen | Hey!! Je bent in mijn boek begonnen?? 😃😃 | 29 apr. '19 |
| Jannie Klippel | Mooie reis zo te lezen en geweldig mooie foto’s | 29 apr. '19 |
| Wim | Superleuk om jullie te volgen We waren er graag bij… | 29 apr. '19 |
| Ramon | Hey! De grotten van WIDM toch?! Met die zangopdracht?!… | 29 apr. '19 |
| Richard | mooie foto's. k Wordt wel n beetje jaloers zo… | 29 apr. '19 |
| Gosia | Het is heel erg mooi daar :) | 29 apr. '19 |
| Annemarie | Mooie hond, keurig baardje weer, indrukwekkende bergen… | 28 apr. '19 |
| Moeders | De file lijkt me minder om mee te maken..... pure… | 28 apr. '19 |
| Anna | Het ene moment lijkt het winter, het andere volop… | 27 apr. '19 |
| Annemarie | Mooie foto's en een spannende rit met smalle… | 27 apr. '19 |
| Annemarie | Zijn je schoenen weer helemaal schoon? Ik lees weer… | 27 apr. '19 |
| Harmen | @Roel, Hahaha dankjewel!! :)) 😘 | 27 apr. '19 |
| Harmen | @Roel, Hahaha dankjewel!! :)) 😘 | 27 apr. '19 |
| Harmen | @Anna, klopt, ik ben ook nog een week vrij erna dus… | 27 apr. '19 |
| Harmen | @Richard, mooi he?! :) @Ramon, thanks :) Jaaaa ‘t… | 27 apr. '19 |
| Harmen | @Wim & Charlotte, Dankjewel! Groeten terug. We… | 27 apr. '19 |
| Roel Feijen | Leuk hoor moppie 😊 Je wordt een heusche schrijver… | 26 apr. '19 |
| Anna | Jullie hebben straks een week nodig om weer bij te… | 26 apr. '19 |
| Ramon | Mooie foto’s Herm! Tis net zo mooi als datvde ooit… | 26 apr. '19 |
| Wim | Wat een mooi verhaal weer Wij in de tegenstand en… | 26 apr. '19 |
| Harmen | Thanks 😄 Gaat zeker lukken. Succes met de laatste… | 26 apr. '19 |
| Harmen | Haha, nee overdag bier en ‘s avonds wijn! | 26 apr. '19 |
| Erika | Zoo eindelijk tijd na alles over verhuizen om je mooie… | 25 apr. '19 |
| Annemarie | Leuk Harmen, ben je overgestapt van het bier naar… | 25 apr. '19 |
| Harmen | @Richard: Grapjas😜 | 25 apr. '19 |
| Richard | Mooie foto's | 25 apr. '19 |
| Richard | Je hebt je niet vrolijk ingeschreven in zo'n… | 25 apr. '19 |
| Soner KROKET | Love your stories! | 24 apr. '19 |
| Harmen | Ah wat lief! Thanks allemaal! 😃 | 24 apr. '19 |
| Tan | Super leuk om te lezen Harms! #verborgentalent 😘… | 23 apr. '19 |
| Wim | Wat leuk dat je mensen uit Tilburg tegen bent gekomen.… | 23 apr. '19 |
| Stefanie | Proost! | 23 apr. '19 |
| Anna | Niet gedacht dat je zo avontuurlijk bent. Ga zo door.… | 23 apr. '19 |
| Paul | Ziet er leuk en avontuurlijk uit! :-) | 23 apr. '19 |
| Edgar | Mexicaans biertje best ooit... | 23 apr. '19 |
| Annemarie | Gevaarlijke paden, wel een uitdaging! | 23 apr. '19 |
1 2 Volgende »


- Gt: Love it!
- Annemarie: Volgens mij heb je nu wel…
- Gerrie: Prachtige foto's Harmen…
- Anna: Wat weer een leuke verhalen…
- Annemarie: Leuke afwisseling zo'n…
Alle reacties »